Filem PANIK di Astro First Eksklusif - senarai drama adaptasi novel

Filem PANIK di Astro First Eksklusif


Filem khas daripada Astro berjudul PANIK akan mula penyiaran mulai 10 April 2014 di Astro First Eksklusif. Filem bercorakkan ngeri ini diarahkan oleh sutradara terkenal Indonesia, Hanung Bramantyo yang juga pernah mengarahkan filem popular Ayat-Ayat Cinta. Filem ini mengabungkan lakonan pelakon dari Malaysia dan Indonesia. Antara pelakon yang membintangi filem ini ialah Nadiya Nisaa, Zul Ariffin, Naomi Ivana, Dony Alamsyah dan ramai lagi. Idea filem ini dihasilkan melalui kes hilang anak yang pernah berlaku di Malaysia.

Ini merupakan filem televisyen (FTV) definisi tinggi (HD) kedua selepas filem Qadr yang disiarkan pada awal tahun ini. Saksikan PANIK mulai 10 April 2014 di Astro First Eksklusif. Untuk melanggan sila ke saluran  astro 480.

TAJUK : PANIK
GENRE : Ngeri
TARIKH : Mulai 10 April 2014
SALURAN : Astro First Eksklusif (saluran 480)
PENGARAH : Hanung Bramantyo
PENERBIT : Raam Punjabi
PELAKON : Nadiya Nisaa, Zul Ariffin, Naomi Ivo, Dony Alamsyah, Mikee Luckok

VIDEO PROMO


SINOPSIS FILEM PANIK 

Panik berkisar tentang seorang ibu bernama Ida (Nadiya Nisaa) yang panik apabila anak perempuannya yang berusia lapan tahun dan mengidap asma hilang di pusat beli-belah di Jakarta, Indonesia. Meskipun sedaya upaya meminta pertolongan daripada orang ramai termasuk seorang bekas polis yang mempunyai masalah sendiri, anaknya Fasha (Naomi Ivana) tetap tidak dijumpai.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Filem PANIK di Astro First Eksklusif"

Catat Ulasan