Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa


Filem Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa akan menemui penonton di pawagam mulai 14 Ogos ini, menampilkan gabungan pelawak Malaysia seperti kumpulan Bocey, Yassin, Epy Kodiang dan ramai lagi.

TAJUK : KAWAN AKU MATI DALAM RUMAH SEWA
Tarikh Tayangan : 14 Ogos 2014
Genre : Komedi
Pelakon : Abam, Fad, Acey (Bocey), Yassin, Epy Kodiang
Pengarah : Hashim Rejab
Terbitan : Metrowealth

SINOPSIS KAWAN AKU MATI DALAM RUMAH SEWA

Cerita ini menceritakan tentang kehidupan 3 rakan baik yang tinggal bersama di rumah sewa. RUDY, pelakon extra yang sentiasa memainkan watak hantu dalam setiap filem. AKHIR pula adalah seorang pekerja di sebuah stesen minyak dan REMY adalah seorang pengilap kasut. Mereka menyewa rumah yang dimiliki oleh PAK CIK ​​OSMAN BASAH. Ketahui bagaimana salah seorang rakan mereka meninggal dunia di rumah itu?

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa"

Catat Ulasan