Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan - senarai drama adaptasi novel

Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan

Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan

kerana terpaksa aku relakan full episod, kerana terpaksa aku relakan episod 1, kerana terpaksa aku relakan download, kerana terpaksa aku relakan episod akhir, kerana terpaksa aku relakan episod 27, pelakon kerana terpaksa aku relakan, kerana terpaksa aku relakan episod 6, kerana terpaksa aku relakan lirik


Bagi peminat setia drama bersiri Kerana Terpaksa Aku Relakan, nantikan kemunculan semula gandingan Amar Baharin dan Izreen Azminda dalam telemovie khas sempena hari raya Aidiladha. Telefilem ini juga merupakan sambungan cerita tentang siapakah ibu kandung kepada Indah Harlina?. Saksikan telemovie ini pada 5 Oktober 2014 (Ahad), jam 3.00 petang di TV3.

JUDUL : Kerana Terpaksa Aku Relakan
TARIKH : 5 Oktober 2014 (Ahad, 3.00 petang)  
SIARAN : Istimewa Aidiladha TV3
PENGARAH : Azma Aizal Yusoof
PELAKON : Amar Baharin, Izreen Azminda, Dian P. Ramlee.


SINOPSIS TELEMOVIE KTAR

Apakah yang bakal berlaku selepas Indah dipertemukan dengan ibu kandungnya, Katerina yang sedang menjalani hukuman penjara? Apakah hubungan antara Datuk Safiyyah dengan Katerina? Segalanya bakal terjawab dalam telefilem istimewa ini.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan"

Catat Ulasan