Zizan & KRU - Adiwira (OST CicakMan 3) - senarai drama adaptasi novel

Zizan & KRU - Adiwira (OST CicakMan 3)


Lagu tema untuk filem Cicakman 3 (CicakMan 3D) dinyanyikan pelakon utamanya iaitu Zizan Razak bergandingan dengan kumpulan KRU. Filem Cicakman akan ditayangkan di pawagam pada tahun depan mulai 12 Mac 2015. Pelakon utamanya ialah Zizak Razak dan Lisa Surihani sebagai pasangan suami isteri. Dengarkan video rasmi disertakan sekali lirik lagu.





Lirik Lagu Adiwira - ZizanKRU

Yeah Zizan KRU
Ohhh kolabrasi gergasi

Yeah..Yeah..Yeah..

Saat ini ketika ini
Aku bertempur kelahi untuk berdiri
Beban dan luka tidak tergalas

Akan terpadam hilang di dalam sepi
Usah gusar usahkau ragu
Perjuanganku kan  membela nasibmu
Andai kau jatuh juga tersungkur
Bukan bermaksud dirimu perlu berundur

Yeah
Aku adiwira yeah
Sebut saja nama
Yeah
Semangat membara
Yeah
Khabarkan semua

Tiada mustahil jika ini digapai
Walaupun hanyut takkan lemas terkapai
Jangan sekali jasad berputus asa
Alah dek bisa pasti tegal biasa

Ku pembela nasibmu
Disaat kau perlu
Serulah aku adiwiramu
Dia yang kau cari
adanya disini
sedia menunggu
adiwiramu

Satu dua hanya insan biasa
Tiga empat tapi ambisinya tekad
Lima enam bara akan ku genggam
Kelemahan ku pendam musuh akan ku benam

Bagai ular yang menyusur akar
Takkan hilang bisaku dalam belukar
Aku ada misi aku ada visi
Dari itu intuisi jadi amunisi

Yeah
Aku adiwira yeah
Sebut saja nama
Yeah
Semangat membara
Yeah
Khabarkan semua

Ku pembela nasibmu
Disaat kau perlu
Serulah aku adiwiramu
Dia yang kau cari
Adanya disini
Sedia menunggu
Adiwiramu

Walaupun dimana
Ku akan tetap bersamamu
Tak kiralah masanya
Kau tidak perlu ragu

Aku adiwira
Sebut saja nama
Jika dalam bahaya
Siapa yang datang membela

Manusia jika kau perlukan aku
Akan tiba walau berjuta batu
Buka mata bentangkan yang di dadamu
Jangan gusar adiwira mungkin kamu

Ingat ini dan terus ke otak kiri
Bukan zaman berjalan ayuh kita berlari
Jangan jasad sekali berputus asa
Alah dek bisa pasti tegal biasa

Ku pembela nasibmu
Disaat kau perlu
Serulah aku adiwiramu
Dia yang kau cari
Adanya disini
Sedia menunggu
Adiwiramu


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Zizan & KRU - Adiwira (OST CicakMan 3)"

Catat Ulasan