Jejak Karmila (2017) - senarai drama adaptasi novel

Jejak Karmila (2017)

Jejak Karmila (2017)

Drama melayu terbaru yang adaptasi novel Jejak Karmila karya Nilam Himawari dan Rizalwan Ramli. Menampilkan gandingan Mia Ahmad, Ruhainies, Asyraf Ali dan Fauziah Ahmad Daud. Drama ini mendapat sentuhan pengarah Murali Abdullah.
Jejak Karmila (2017)


Tayangan: TV3
Siaran : Mulai 11 Januari 2017, Setiap Rabu-Jumaat, 9 malam
Jumlah Episod: 13
Status: Terkini - Episod 11


SINOPSIS DRAMA JEJAK KARMILA

Drama Jejak Karmila merupakan pembukaan setiap langkah Suraya, Nonie dan Karmila untuk bersatu kembali. Konflik demi konflik yang cuba menguji sejauh mana tahap keimanan mereka menghadapi ujian-ujian Allah SWT.  Karmila dihukum penjara 20 tahun kerana membunuh suaminya tanpa sengaja demi menyelamatkan anaknya, Suraya dan Nonie.

Apabila ada yang merana di dalam sana, yang diluar ini sedikitpun tidak mensyukuri kesenangan yang ada. Bila adik cemburukan kakak sendiri pasal lelaki bernama Syed Haikal, segala-galanya jadi kacau bilai. Si lelaki pula tamak. Yang kakak dia mahu, yang adik juga mahu disapunya. Payah-payah dia beralih pula pada gadis lain.

Konflik cinta tiga segi antara Syed Haikal dengan dua beradik itu mula pudar sebaik sahaja bongkar rahsia perhubungan Syed Hamidi dengan Karmila.

Siapakah sebenarnya Karmila?
Siapa wanita itu kepada gadis-gadis yang disukainya?
Dan yang paling penting, siapa wanita itu dengan ayahnya sendiri?
pastinya kita menonton DRAMA JEJAK KARMILAbiar tau jalan ceritanya

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Jejak Karmila (2017)"

Catat Ulasan