Pembancuh Kopi Mr Vampire karya Aii Fariza sedang bersiaran di HyppTV - senarai drama adaptasi novel

Pembancuh Kopi Mr Vampire karya Aii Fariza sedang bersiaran di HyppTV

Drama yang diadaptasi dari novel Pembancuh Kopi Mr Vampire karya Aii Fariza sedang bersiaran di HyppTV. Drama yang diarahkan Eyra Rahman ini menampilkan pelakon Ungku Ismail Aziz dan Nazeera Sardi memegang watak utama. Telah bersiaran pada 15 Maret 2017 lalu dan anda boleh muat turun applikasi #HyppTVEverywhere di apps store atau google store untuk menonton HyppTV.


Daftar Nama  Pelakon Pembancuh Kopi Mr Vampire

Ungku Ismail Aziz
Nazeera Sardi
Lia Natalia
Fatin Afeefa
Sharifah Shahora
Shahronizam
Ellyas Abdullah
Aizat Hassan
Dayang Areeda
Fahmy Reza
Adam Shahz
Shima Anuar
Amanda Hariz
Ellyas Abdullah
Epy Kodiang
Nasir Bilal Khan
Serina Redzuawan

Sinopsis Drama Pembancuh Kopi Mr Vampire

Alif Irsyad tidak pernah mengimpikan jatuh cinta dan menikah pada seorang waitress. Teori Irsyad mudah. Gadis biasa seperti Nuzul tidak layak digandingkan bersamanya. Alif Irsyad dengan yakin memberitahu rakannya Saiful bahawa dia tidak mudah jatuh cinta lebih-lebih lagi kepada perempuan yang tidak setaraf dengan dirinya.

Tetapi kata-kata tersebut memakan dirinya kerana dia mula jatuh cinta kepada Nuzul, pekerja kafe Saiful dan merupakan kawan baik isterinya, Laila. Pada mulanya Alif Irsyad menidakkan perasaannya pada Nuzul namun makin dielak makin menjadi-menjadi lalu diluahkan perasaannya itu kepada Nuzul. Bermulalah kisah suka duka antara mereka berdua.

like dan share !

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to " Pembancuh Kopi Mr Vampire karya Aii Fariza sedang bersiaran di HyppTV"

Catat Ulasan