Konsert Komedi di Astro Warna 2017 - senarai drama adaptasi novel

Konsert Komedi di Astro Warna 2017

Konsert Komedi di Astro Warna 2017

Program Konsert Komedi yang tayang di tahun 2017 merupakan rancangan mempamerkan bakat nyanyian pelawak tanah air. para pelawak yang digelar sebagai ‘pemain komedi’ dalam program ini akan diberi kebebasan untuk menentukan konsep persembahan mereka pada setiap minggu.

Senarai Pelawak Konsert Komedi 2017
1. Sepahtu Sinar (Jep, Shuib & Rahim R2)
2. BPC (Afdlin Shauki, Dato’ Awie & Dato’ Hans Isaac)
3. Senario (Wahid, Azlee, Saiful Apek, Ilya, Hamdan & Yassin)
4. Zero (Atu, Syaiful & Shariff)
5. Bocey (Abam, Fad & Achey)
6. Nabil Ahmad
7. Dato’ AC Mizal
8. Shiro (Shahrol & Ajak)
 
Konsert Komedi Di Astro tahun2017 akan bersiaran mulai 12 Mei 2017 setiap hari Jumaat jam 10:00 malam. Rancangan ini akan dipandu oleh 8 pelawak terkenal Malaysia yg bergantian setiap minggu, dimana mereka diberi kebebasan utk menmbawakan acara mereka sendiri, perlu diselitkan dgn sketsa dan nyanyian yg bakal mengeletek hati penonton yang menontonnya.

Senarai pelawak yg mengambil bahagian adalah Senario, Shiro, Sepahtu, Nabil, Bocey, Datuk Ac Mizal, Zero serta kumpulan Baik Punya Cilok yg terdiri dari pada Afdlin Shauki, Hans Isaac dan Datuk Awie.

Selain menyanyi, pemain komedi juga akan membuat sketsa secara solo atau berkumpulan bersama beberapa selebriti undangan disetiap minggunya – antaranya Erra Fazira, Stacy, Siti Nordiana, Misha Omar dan Indah Ruhaila.

Konsert tersebut bakal diiringi oleh kumpulan pemain muzik di bawah pimpinan Pengarah Muzik terkenal, Datuk Ramli MS.

Konsert Komedi mula bersiaran pd 12 Mei ini, jam 10.00 malam di Astro Warna (saluran 132) dan Astro Warna HD (saluran 124).

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Konsert Komedi di Astro Warna 2017"

Catat Ulasan