Drama Bukan Cinta Aku TV3 - senarai drama adaptasi novel

Drama Bukan Cinta Aku TV3

Drama Bukan Cinta Aku TV3
Drama bersiri Bukan Cinta Aku yang dilakonkan oleh Janna Nick, Syafiq Kyle, Baim Wong, dan Mimi Lana. Drama terbitan Layar Ceritera Sdn Bhd dibawah arahan Ejump Mohd. Bakal disiarkan menerusi slot Akasia TV3 pada 2019. 
JUDUL : BUKAN CINTA AKU
TARIKH TAYANGAN : 2019
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Ejump Mohd
TERBITAN : Rumah Karya Citra Sdn Bhd
PELAKON : Janna Nick, Syafiq Kyle, Baim Wong, Mimi Lana, Daler Yusuf, Maria Farida, Eizlan Yusof, Marisa Yasmin, Eyka Farhana, Aishah Azman, Dini Schatzmann

WATAK PELAKON
Janna Nick sebagai Riana
Syafiq Kyle sebagai Tengku Isma
Baim Wong sebagai Arjuna
Mimi Lana sebagai Qisha
Eyka Farhana sebagai Nida
Marisa Yasmin sebagai Tengku Khaleeda


SINOPSIS BUKAN CINTA AKU 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Bukan Cinta Aku TV3"

Catat Ulasan