Sebenarnya Saya Isteri Dia Raya (TV3) - senarai drama adaptasi novel

Sebenarnya Saya Isteri Dia Raya (TV3)


Drama popular Sebenarnya Saya Isteri Dia kembali menemui peminat sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri dengan telemovie bertajuk 'Sebenarnya Saya Isteri Dia Raya'. Menampilkan kembali gandingan mantap Izzue Islam dan Tiz Zakyah. Nantikan telemovie ini bersiaran pada malam 1 Syawal 1435H jam 9.00 malam di TV3

JUDUL : SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA RAYA
TARIKH : Hari Raya Pertama, 9.00 malam
SIARAN : Anugerah Syawal, TV3
PELAKON :  Izzue Islam, Tiz Zaqyah, Azlee Khairi, El Faezah Al Haq, Watie Saldi

SINOPSIS SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA RAYA

Firash (Izzue Islam) dan Syafa (Tiz Zaqyah) telah dikurniakan sepasang anak kembar yang bernama Errand dan Rieya. Syafa seronok melihat gelagat Firash yang tidak tahu menjaga bayi dan membulinya. Bagaimanakah Firash berhadapan dengan situasi baharu ini?




Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Sebenarnya Saya Isteri Dia Raya (TV3)"

Catat Ulasan