Telemovie Imamkan Aku Lakonan Elvina Mohamad - senarai drama adaptasi novel

Telemovie Imamkan Aku Lakonan Elvina Mohamad

Telemovie Imamkan Aku Lakonan Elvina Mohamad

Telemovie yang dibintangi oleh Elvina Mohamad, Azrel Ismail, Nadzmi Adhwa, Kismah Johar dan ramai lagi. Akan disiarkan di TV9 menerusi slot Skrin Di 9 pada hari Isnin ini jam 8.30 malam. 

JUDUL : IMAMKAN AKU  
TARIKH / MASA : Isnin, 12 Jun 2017, 8.30 malam  
SIARAN : Skrin Di 9 (TV9) 
SKRIP : Lela Mohd 
PENGARAH : Shuhaimi Lua 
TERBITAN : Tanah Beris Film Production 
PELAKON : Elvina Mohamad, Azrel Ismail, Nadzmi Adhwa, Kismah Johar, Fimie Don, Qistina Raishah, Da'i Annas, Nazirul Mubin, Izzmad Harun, Shah Havea, Zul Erda

LAGU TEMA / OST
Mencintai - Siti Nordiana

SINOPSIS IMAMKAN AKU 
Telemovie yang mengisahkan Asma yang merupakan seorang isteri yang setia dan solehah. Dia sentiasa berharap suaminya, Fakhri akan berubah dan mendekatkan diri dengan agama. Dia amat merindui waktu lama di mana semua ahli keluarga solat bersama-samadan Fakhri menjadi iman. Sayangnya, Fakhri telah mengabaikan tanggungjawabnya sebagai orang Muslim dek sibuk mengejar dunia.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telemovie Imamkan Aku Lakonan Elvina Mohamad"

Catat Ulasan