Aku Mahu Superbibik Drama (Astro) - senarai drama adaptasi novel

Aku Mahu Superbibik Drama (Astro)



telemovie terbaru Astro bertajuk Aku Mahu SUPERBIBIK. Aku Mahu SUPERBIBIK merupakan adaptasi daripada novel oleh Ain Maisarah dan Izanor Sharif terbitan Blink Book. Drama ini akan bersiaran pada 21 Mac 2014, hari Jumaat jam 11:30 pagi di saluran Astro Ceria 611 dan Astro Maya HD 135. Antara pelakon yang terlibat dalam telemovie ini ialah Maria Farida, Wan Sharmila, Vicha (Saywho Maharjalawak) dan ramai lagi.

JUDUL : Aku Mahu Superbibik
TARIKH : 21 Mac 2014
WAKTU : 11:30 pagi
SIARAN : Astro Ceria 611 dan Astro Maya HD 135
PENGARAH : Syuhadatul Ain Zakaria
PENULIS : Ain Maisarah dan Izanor Sharif 
TERBITAN : Global Station
PELAKON : Maria Farida, Wan Sharmila, Vicha Saywho


SINOPSIS AKU MAHU SUPERBIBIK

Drama yang memaparkan tentang kisah pencarian 'Superbibik' oleh seorang remaja bernama Ina (Erynne Erynna). Pada mulanya, Ina ada seorang Bibik yang sangat pemalas dan suka mengambil kesempatan keatas majikannya. Ina membuat Selain kemahiran asas, Ina juga mahukan seorang yang pandai menggubah bunga, membaiki paip dan mahir berbahasa Inggeris. Dalam misi pencariannya, Ina mengadakan temu ramah ala-ala pencarian bintang realiti tv dan hanya mereka yang benar benar layak dan memenuh kriteria yang diingini Ina akan dipilih. Satu kejaiban berlaku apabila Ina dan Bibik barunya bertukar badan! Apakah kesudahan cerita mereka? 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Aku Mahu Superbibik Drama (Astro)"

Catat Ulasan