Sehangat Dakapan Mama (Cerekarama TV3) - senarai drama adaptasi novel

Sehangat Dakapan Mama (Cerekarama TV3)


Saksikan telemovie khas sempena hari ibu berjudul ‘Sehangat Dakapan Mama’ akan bersiaran di slot Cerekarama pada hari Sabtu ini, 10 Mei 2014 jam 10 malam di TV3. Drama arahan Pyan Screw terbitan RR Empire. Barisan pelakonnya ialah Sherie Merlis, Izzy Reef, Zamarul Hisyam, Wan Maimunah, dan Rashidi Ishak.

JUDUL : Sehangat Dakapan Mama
TARIKH : Sabtu, 10 Mei 2014 (10 malam)
SIARAN : Slot Cerekarama TV3
PENGARAH : Pyan Screw
TERBITAN : RR Empire Sdn Bhd
PELAKON : Sherie Merlis, Izzy Zulkhazreef, Zamarul Hisyam, Wan Maimunah, Rashidi Ishak

SINOPSIS SEHANGAT DAKAPAN MAMA

Azim, berusia 12 tahun, kurang mendapat perhatian dari ibubapanya iaitu Nora dan Musa. Ayahnya lebih memberi perhatian kepada abangnya, Amar, 15 tahun, manakala ibunya pula memberi perhatian kepada adik perempuannya, Tini, 4 tahun.

Pelbagai cara dilakukan oleh Azim untuk menarik perhatian ibubapanya. Tragedi yang meragut nyawa Tini atas kecuaian Azim menyebabkan keluarga mereka berpecah-belah dan Azim dipersalahkan. Nora mengalami kemurungan sehingga diberhentikan kerja.

Sejak itu, Azim sering menjadi mangsa kemarahan setiap ahli keluarga. Akhirnya, Nora dan Musa bercerai. Amar membuat persetujuan untuk tinggal bersama Musa. Nora pula bersama Azim walaupun dia juga mahukan Amar. Apakah yang bakal berlaku kemudian?

GAMBAR PELAKON






Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Sehangat Dakapan Mama (Cerekarama TV3)"

Catat Ulasan