Yuna - Lautan (OST Lagenda Budak Setan 3) - senarai drama adaptasi novel

Yuna - Lautan (OST Lagenda Budak Setan 3)


Lagu single terbaru nyanyian YUNA berjudul 'Lautan'. Lagu ini merupakan lagu tema (OST) untuk filem 'Lagenda Budak Setan 3' yang akan ditayangkan tidak lama lagi. Ciptaan sepenuhnya oleh YUNA sendiri.

TAJUK : LAUTAN
PENYANYI : LUNA
LAGU : LUNA ZARAAI
LIRIK : LUNA ZARAAI
PENERBIT : AG COCO
TERBITAN : YUNA ROOM RECORDS
PENGARAH : SHARAD SHARAN
OST : LAGENDA BUDAK SETAN 3 'KASYAH'

TEASER YUNA - LAUTAN


FULL MV



LIRIK LAGU LAUTAN - YUNA (OST LAGENDA BUDAK SETAN 3)

Cinta ini tanda hati
Aku kau yang punya
Siapa sangka kita berdua
Bersama akhirnya

*CHORUS:
Oh biarkan ribut dan hujan
Datang menduga aku engkau ada
Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan

Oh biarkan kerna aku kau ada

Tiada cela engkau sempurna
Yang teristimewa
Seandainya tiada istana
Ku mencintaimu seadanya

Oh biarkan ribut dan hujan
Datang menduga aku engkau ada
Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan
Oh biarkan kerna aku kau ada

Oh siapa sangka cinta yang kita bina
Akhirnya bersemi jua
Oh biarkan kerna kini kau ku ada

Ulang *Chorus 2x
Oh Biarkan kerna aku kau ada

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Yuna - Lautan (OST Lagenda Budak Setan 3)"

Catat Ulasan