Drama Meh Sandar Pada Aku - senarai drama adaptasi novel

Drama Meh Sandar Pada Aku

Drama Meh Sandar Pada Aku

Drama yang berjudul meh sandar pada aku Bakal tayangkan di Slot Dahlia TV3, drama Meh Sandar Pada Aku yang diadaptasi dari novel karya Aifa Batrisya. 

Nama Pelakon Drama Meh Sandar Pada Aku

Mira Filzah, 
Alif Aziz, 
Aidit Noh, 
Redza Rosli, 
Aishah Ilias, 
Jaja Iliyes, 
Nafiez Zaidi,
Fiza Elite
Badrul Muhayat.

Sinopsis novel Meh Sandar Pada Aku

Drama ini Mengisahkan kehidupan Afnan Tasneem yang sentiasa ceria selalu dan agak bendul yang tak bertempat membuat praktikal di sebuah pusat penyelidikan bagi menyempurnakan pengajiannya. Disana bermulalah cerita pertemuannya dengan penyelia yang dianggap sombong 

Doktor Syed Nadhan hidupnya tanpa insan bergelar perempuan. Selepas kegagalan rumah tangga papa dan mamanya dia mengganggap perempuan menyusahkan hidupnya. Menerima Afnan Tasneem sebagai budak praktikal dibawah seliaannya memang memeningkan kepala.

Gambar Pelakon Drama Meh Sandar Pada Aku


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Meh Sandar Pada Aku"

Catat Ulasan