Pindah rumah, Song Hye Kyo memberi hadiah kepada Kim Min Suk - senarai drama adaptasi novel

Pindah rumah, Song Hye Kyo memberi hadiah kepada Kim Min Suk

Pindah rumah, Song Hye Kyo memberi hadiah kepada Kim Min Suk

Kim Min Suk, Tempahan pula rumah baru bergerak, ke rumah baru beliau. Rakan-rakan di pelakon drama 'Keturunan matahari' Song Hye Kyo memberikan hadiah kepada pelakon.
Song Hye Kyo memberi hadiah kepada Kim Min Suk


Kim Min Suk post gambar Hadiah dari Song Hye Kyo melalui akaun instagramnya dengan kapsyen yang lucu, unik dan bersemangat.
"Hye Kyo noona memberi satu langkah utama hadiah untuk saya!! Aku akan hidup lebih baik lagi, saya juga boleh mencuci dengan fikiran saya dan badan saya!! terima kasih banyak-banyak! I love you!!"

Jangan lupa Kim Min Suk termasuk hastag #Song malaikat "" #Song Dere "#Song" Dewi, "" #God Hye Kyo, "" #Song Min Suk, "" #terimakasih, "" basuh #mesin, "" #bekerja, "dan," sekiranya saya menjadi Raja dobi?. "

Sumber. Allkpop 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pindah rumah, Song Hye Kyo memberi hadiah kepada Kim Min Suk"

Catat Ulasan