Drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha - senarai drama adaptasi novel

Drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha

Drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha

Drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha, lara aisyah drama, lara aishah pelakon, lara aisyah episod 6, lara aishah sinopsis, tonton lara aisyah, la loba telenovela, lara aishah drama sinopsis, ainul aisyah
Drama Lara Aishah terbitan Global Station Sdn Bhd dan bakal ditayangkan bermula pada 29 agustus. Diarahkan oleh Muhamad Riza Baharudin, skrip Adzim Shahabudin dan masih lagi dalam proses pembuatan. Adaptasi dari telenovela Mexico, La Loba pada tahun 2010, admin jangka pasti akan lebih 100 episod macam drama Memori Cinta Suraya.

Dibintangi pelakon-pelakon seperti Fasha Sandha, Nazim Othman, Shah Jaszle, Ainul Aishah, Liza Abdullah, Jasmin Hamid, Janet Khoo, Sasqia Dahuri, Zamarul Hisham, Wati Elite, Maria Farida, Shah Reza, Dayana Roza, Afzan Abdul Rahman, Fadil Dani Mia Nasir dan Aedy Ashraf.

Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod 9Episod 10Episod 11Episod 12Episod 13Episod 14
Episod 15Episod 16Episod 17Episod 18Episod 19Episod 20Episod 21
Episod 22Episod 23Episod 24Episod 25Episod 26Episod 27Episod 28
Episod 29Episod 30Episod 31Episod 32Episod 33Episod 34Episod 35
Episod 36Episod 37Episod 38Episod 39Episod 40Episod 41Episod 42
Episod 43Episod 44Episod 45Episod 46Episod 47Episod 48Episod 49

SINOPSIS Drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha

Sinopsis drama, mengisahkan dua wanita iaitu Aishah yang berjuang menyelamatkan pasar tempatan daripada dirobohkan dan bekas banduan bernama Zurin yang ingin mencari anak kandungnya. Zurin dipenjara di luar negara atas kesalahan yang tidak dilakukannya dan semua itu dirancang ibu mentuanya. 

Apabila dibebaskan dia dapat tahu anaknya diculik ketika kecil masih hidup dan nekad untuk membalas dendam. Sementara itu, Aishah dibesarkan Muiz dalam serba kekurangan. Dia bekerja di pasar dan terkenal dengan sikap keras hati. Apabila mengetahui pasar itu bakal diambil alih, Aishah bertekak dengan Datuk Alif, anak pemilik premis itu. 

Perselisihan mereka juga menemukan Aishah dengan Iskandar, waris keluarga mentua Zurin. Iskandar menipu Aishah dengan menyatakan dia hanya mekanik yang miskin. Perkenalan itu membuahkan bibit cinta di antara mereka. Dalam masa sama, keluarga Iskandar mahu menyatukan jejaka itu dengan Felisha dan sanggup melakukan apa saja untuk memusnahkan Aishah. Kehadiran bekas kekasih Aishah merumitkan lagi keadaan. 


Gambar Pelakon 




sumkber 
http://www.kbergetar.com/

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Lara Aishah lakonan Fasha Sandha"

Catat Ulasan