Drama Jadikan Aku Yang Kedua lakonan Amar Baharin dan Amyra Rosli - senarai drama adaptasi novel

Drama Jadikan Aku Yang Kedua lakonan Amar Baharin dan Amyra Rosli

Drama Jadikan Aku Yang Kedua lakonan Amar Baharin dan Amyra Rosli

Drama melayu Terbaru di Slot Raihana, Astro menayangkan drama bertajuk Jadikan Aku Yang Kedua. Drama ini Adaptasi dari novel karya Siti Khadijah. Bermula pada 3 April 2017 drama ini ditayangkan setiap hari Isnin hingga Rabu jam 9 malam di Astro Maya HD dan Oasis. Drama terbitan Opera Klasik Sdn Bhd dan hasil arahan pengarah Rashid Sibir.

Pelakon Drama Jadikan Aku yang kedua

Amar Baharin, Amyra Rosli, Yana Samsudin, Fahrin Ahmad, Adibah Noor, Rahim Omar, Kartini Aziz, Wilma Muhammad, Jesh Thiam, Nadia Khils, Jasmin Hamid


Sinopsis Jadikan Aku Yang Kedua


Pertemuan pertama antara Nuha Saqeena dan Thaqif Aswad menimbulkan perasaan cinta buat si gadis. Sedangkan si jejaka pula masih sukar melupakan memosi silam ketika bersama si isteri yang sudah lama pergi entah kemana . Cinta buat isteri yang sudah tiada sentiasa tertanam dalam hati telah membuatkan hatinya enggan menerima lembaran cinta yang baharu.




Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Jadikan Aku Yang Kedua lakonan Amar Baharin dan Amyra Rosli"

Catat Ulasan