Drama Aku Belum Mahu Mati TV3 - senarai drama adaptasi novel

Drama Aku Belum Mahu Mati TV3

Telefilem yang berjudul Aku Belum Mahu Mati lakonan Zara Zya dan Adi Putra bersiaran di slot Cerekarama, Sabtu,9 November, 9.30 malam di Tv3

JUDUL : AKU BELUM MAHU MATI
WAKTU SIARAN : Sabtu, 9 November 2019, 9:30 malam
SIARAN TV : Slot Cerekarama TV3
PENGARAH : Murali Abdullah
PRODUKSI : Zeel Production Sdn Bhd
PELAKON : Zara Zya, Adi Putra, Tasha Shila, Syida Melvin, Kismah Johar, Farah Ahmad

SINOPSIS AKU BELUM MAHU MATI
Telefilem yang berjudul Aku Belum Mahu Mati mengisahkan sosok Maria, wanita yang bekerjaya, tidak menitikberatkan soal keagamaan. Maria dan suaminya ke Bali untuk berbulan madu. Ketika di sana, Maria dihantui gangguan demi gangguan yang menakutkan. Gangguan itu datang seperti ingin menjemputnya ke alam kematian.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Aku Belum Mahu Mati TV3"

Catat Ulasan