Drama Aku Yang Merinduimu - senarai drama adaptasi novel

Drama Aku Yang Merinduimu

 Drama Aku Yang Merinduimu

Drama bersiri 'Aku Yang Merinduimu' yang bakal menampilkan gandingan Syafie Naswip dan Elisya Sandha. Drama arahan Amor Rizan, terbitan Radius One Sdn Bhd. Bakal disiarkan di saluran RTM.



JUDUL : AKU YANG MERINDUIMU

EPISOD : 26

TARIKH TAYANGAN : -

WAKTU SIARAN : -

SIARAN TV : TV1 (RTM)

PENULIS SKRIP : Amor Rizan, Maizurah Ideris, Siti Solehah Abd Ghani

PENGARAH : Amor Rizan

PRODUKSI : Radius One Sdn Bhd

PELAKON DRAMA AKU YANG MERINDUIMU: Syafie Naswip, Elisya Sandha, Eleen Arisha, John Tan, Mior Hashim Manap, Aliah Lee, Isaac Iman, Iman Suhana, Zarul Imran, Jesse Lim, Neera Azizi, Shekeen Waida, Auni Zahra, Ahmad Amim


WATAK PELAKON DRAMA AKU YANG MERINDUIMU

Syafie Naswip sebagai Tengku Danial

Elisya Sandha sebagai Husna

Eleen Arisha sebagai Siti

John Tan sebagai Eric

Mior Hashim Manap sebagai Pak Seman

Aliah Lee sebagai Engku Mariam

Isaac Iman sebagai Rayyan

Iman Suhana sebagai Tengku Zalia

Zarul Imran sebagai Zizan

Jesse Lim sebagai Vincent

Neera Azizi sebagai Tasya

Shekeen Waida sebagai Lily

Auni Zahra sebagai Husna


SINOPSIS AKU YANG MERINDUIMU

~akan dikemaskini

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Aku Yang Merinduimu"

Catat Ulasan