Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang TV9 - senarai drama adaptasi novel

Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang TV9

 

tunggu aku datang, tunggu aku datang chord, ramadan tiba, ramadan tiba ramadan tiba, ramadan tiba chord, ramadan quotes, tunggu aku di syurga, 1 ramadan 2021, ramadan 4d, 7 ramadan, 7 ramadhan

Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang TV9

Telefilem yang bertajuk 'Ramadan, Tunggu Aku Datang' merupakan lakonan Naqiu, Nurin Afiqah dan  Muna Shahirah pada Jumaat (22 April 2022) pukul 8:30 malam di TV9.

Ramadan, Tunggu Aku Datang
Waktu Siaran: Jumaat, 22 April 2022, 8:30 malam
Rangkaian: TV9 slot Skrin di 9
Pengarah: Eyra Rahman
Produksi: Nuansa Sdn Bhd
Pelakon: Naqiu Mohd, Nurin Afiqah, Muna Shahirah, Fareez Hazwan, Fauzi Nawawi, Aleza Shadan

Sinopsis Ramadan Tunggu Aku Datang
Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang menceritakan Seorang remaja yang bekerja sebagai penghantar makanan sentiasa berhadapan dengan pelbagai cabaran untuk cuba meluangkan masa dengan kawan-kawannya..

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telefilem Ramadan Tunggu Aku Datang TV9"

Catat Ulasan