Drama TV3 Aku Tanpa Cintamu

 

Drama bersiri yang bertajuk 'Aku Tanpa Cintamu' bakal diterbitkan oleh Wira Nusa Production, dan diarahkan oleh Emi Suffian akan menemui penonton di slot Samarinda TV3. Mengandingkan pelakon senior dan pelakon baru iaitu Zamarul Hisham, Bella Astillah, Jihaa Sham dan Malek Mccrone.


Drama TV3 Aku Tanpa Cintamu 

Tarikh Tayangan: 2022

Waktu Siaran: Isnin-Jumaat, 10:00 malam

Rangkaian: Samarinda TV3

Pengarah: Emi Suffian

Produksi: Wira Nusa Production

Pelakon Drama TV3 Aku Tanpa Cintamu : Zamarul Hisham, Bella Astillah, Jihaa Sham, Malek Mccrone, Mas Anizan, Eizlan Yusof, Zarynn Min, Khaty Azian


Watak Pelakon Drama TV3 Aku Tanpa Cintamu 

Zamarul Hisham sebagai Adam

Bella Astillah sebagai Nuha

Jihaa Sham sebagai Lydia


Sinopsis Drama TV3 Aku Tanpa Cintamu 

~akan dikemaskini

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama TV3 Aku Tanpa Cintamu "

Catat Ulasan