Drama Aku Tanpa Cintamu TV3 - senarai drama adaptasi novel

Drama Aku Tanpa Cintamu TV3

Drama Aku Tanpa Cintamu TV3

Drama bersiri yang bertajuk 'Aku Tanpa Cintamu' bakal diterbitkan oleh Wira Nusa Production, diarahkan oleh Emi Suffian akan menemui penonton di slot Samarinda TV3 mulai 15 September ini. Mengandingkan pelakon senior dan pelakon baru iaitu Zamarul Hisham, Bella Astillah, Jihaa Sham dan Malek Mccrone.

Drama Aku Tanpa Cintamu
Episod: 15
Tarikh Tayangan: 15 September 2022
Waktu Siaran: Isnin-Khamis, 10:00 malam
Rangkaian: Samarinda TV3
Pengarah: Emi Suffian
Produksi: Wira Nusa Production
Pelakon: Zamarul Hisham, Bella Astillah, Jihaa Sham, Malek Mccrone, Mas Anizan, Eizlan Yusof, Shah Iskandar, Julia Farhana, Zarynn Min, Khaty Azian

Watak Pelakon Drama Aku Tanpa Cintamu
Zamarul Hisham sebagai Adam
Bella Astillah sebagai Nuha
Jihaa Sham sebagai Lydia
Malek Mccrone sebagai Hadi

Lagu OST Drama Aku Tanpa Cintamu
Hazreen Amreena - Aura
Mazryn Maysa - Luka Cinta

Sinopsis Drama Aku Tanpa Cintamu
Drama Aku Tanpa Cintamu menceritakan Nuha yang mengembalikan semua wang dan hantaran pemberian Adam sebagai menebus talak seperti yang diminta oleh Sarah, ibu Adam. Pada ketika itu, Nuha sedang hamil, namun tidak lagi sanggup untuk meneruskan perkahwinan mereka.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Aku Tanpa Cintamu TV3"

Catat Ulasan