Drama Sekali Aku Bahagia TV3

Drama bersiri bertajuk Sekali Aku Bahagia untuk slot Samarinda TV3. Drama 15 episod terbitan Mache All Star United dan diarahkan oleh Pali Yahya. Dibintangi oleh Ummi Nazeera, Nabila Huda, Keith Foo, dan Azhan Rani. Drama Sekali Aku Bahagia akan ditayangkan bermula 28 Mac 2023, setiap Isnin hingga Khamis, jam 6 petang di TV3 atau strim di tonton.

Drama Sekali Aku Bahagia

Episod: 15

Tarikh Tayangan: 28 Mac 2023

Waktu Siaran: Isnin-Khamis, 6:00 petang

Rangkaian: Slot Sakura TV3

Idea Asal: Mama Bella

Penulis Skrip: Dr Mohd Shahremy Ikmal / Mama Bella

Pengarah: Mohd Fazli Yahya (Pali Yahya)

Produksi: Mache All Star United Sdn Bhd


Watak Pelakon Drama Sekali Aku Bahagia TV3

Ummi Nazeera sebagai Rania Farahain

Nabila Huda sebagai Aireen

Keith Foo sebagai Muaz

Azhan Rani sebagai Naufal

Meor Mohd sebagai Lan

Duerra Mitilda sebagai Delisha

Qistina Raisah sebagai Eli

Danish Iskandar sebagai Andre

Danish Hazriq sebagai Firas

Nik Ramly Rejab sebagai Kamil

Ayu Azlina sebagai Milah


Sinopsis Drama Sekali Aku Bahagia TV3

Drama Sekali Aku Bahagia TV3 mempunyai Kisah berbagi suami, penderitaan dan pengkhianatan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Sekali Aku Bahagia TV3"

Catat Ulasan