Drama Aku Yang Tersakiti

Drama bersiri Aku Yang Tersakiti terbitan Saphire Screen Sdn Bhd menampilkan lakonan Redza Rosli dan Rita Nadira akan menemui penonton di slot Samarinda TV3.

Drama Aku Yang Tersakiti

Episod: 20

Tarikh Tayangan: 2023

Waktu Siaran: Isnin-Jumaat, 10:00 malam

Rangkaian: Samarinda TV3

Penulis Skrip: Farhana Fauri

Pengarah: Riza Baharudin

Produksi: Saphire Screen Sdn Bhd


Watak Pelakon Drama Aku Yang Tersakiti

Redza Rosli sebagai Raikal

Rita Nadira sebagai Amanda

Fify Azmi sebagai Bella

Jasmin Hamid sebagai Maksu

Aleza Shadan sebagai Puan Mazwin

Zamarul Hisham sebagai Tuan Zaki

Iman Suhana sebagai Sarah

Syazuwan Hassan sebagai Faris


Sinopsis Drama Aku Yang Tersakiti

~ akan dikemaskini

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Aku Yang Tersakiti"

Catat Ulasan