Drama Saya Tunggu Awak di TV1

Drama bersiri bertajuk Saya Tunggu Awak yang diadaptasi novel karya Bonda Nor dibintangi oleh Puteri Sarah Liyana, Azlee Khairi dan Amar Asyraf disiarkan mulai 21 April 2023, setiap Jumaat hingga Ahad, pukul 6.45 petang di TV1 atau strim di rtmklik.rtm.gov.my

Drama Saya Tunggu Awak di TV1

Drama Saya Tunggu Awak

Episod: 26

Tarikh Tayangan: 21 April 2023

Waktu Siaran: Jumaat-Ahad, 6:45 petang

Rangkaian: Widuri TV1 / RTMKlik

Penulis Skrip: Intan Zarina Mohd Yasin

Pengarah: Khalid Nazri

Produksi: Ansar Creative Media Sdn Bhd

Lagu: Selamanya Cinta - Yuka Kharisma


Watak Pelakon Drama Saya Tunggu Awak 

Puteri Sarah Liyana sebagai Hanna Mardhiah

Amar Asyraf sebagai Farhan

Azlee Khairi sebagai Rafiq Aqlan

Nazeera Sardi sebagai Maria

Neera Azizi sebagai Sarah

Husna Mustaffa sebagai Hayati

Kodi Rasheed sebagai Hanafi

Adam Shah sebagai Darwish

Dian P. Ramlee sebagai Ummi

Haeriyanto sebagai Walid

Badrul Muhayat sebagai Bapa Farhan


Sinopsis Drama Saya Tunggu Awak

Drama Saya Tunggu Awak mengisahkan Liku-liku mujahadah Ustazah Hanna Mardhiah dalam mempertahankan kesetiaannya terhadap suaminya Farhan, yang serba kekurangan tatkala diuji dengan tawaran cinta dari Rafiq yang punya seribu satu kelebihan.


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Saya Tunggu Awak di TV1"

Catat Ulasan