Filem Vik2ria Secret Tayang 15 Jun 2023

Filem Vik2ria Secret arahan A.R. Badul akan ditayangkan di pawagam pada 15 Jun 2023. Ia merupakan sebuah filem komedi yang dihasilkan oleh syarikat produksi Sheunik Sdn Bhd. Pelakon-pelakon yang terlibat termasuklah Annie Arifin, Ropie Cecupak, A.R. Badul, Man Raja Lawak, Farez Adnan, Fiza Halim, Wan Gegau, dan Keena Mentor.

Kisah dalam filem ini berkisar tentang seorang gadis yatim piatu bernama Viki (Annie Arifin) yang pergi ke Kampung Honi dengan penuh semangat. Namun, perjalanannya dipenuhi dengan cabaran. Di sana, dia bertemu dengan Ria (Keena Mentor) dan mereka menjadi kawan baik. Bersama-sama, mereka membuka butik pakaian dalam wanita yang diberi nama 'Vik2ria Secret'.

Namun, kehadiran butik tersebut menimbulkan pelbagai kontroversi di kampung tersebut. Ketua kampung, TOK KK yang juga seorang cross-dresser, mahu bertanding untuk menjadi wakil tempatan (YB) dan musuhnya ialah seorang lelaki bernama Zamri. Kehadiran Viki dan butiknya memberikan peluang kepada Zamri untuk menang dalam pilihan raya tersebut. Namun, TOK KK bertindak tidak rasional dan menimbulkan kemarahan Viki yang tidak faham mengapa butiknya menjadi sasaran TOK KK yang mendakwa mereka mempunyai agenda yang merosakkan akhlak penduduk kampung.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Filem Vik2ria Secret Tayang 15 Jun 2023"

Catat Ulasan