Drama Astro Aku Hanim

Drama bertemakan tinju berjudul Aku Hanim akan datang di Astro Ria. Drama terbitan JS Pictures dibawah arahan Uzair Haqimy dan membariskan pelakon seperti Sofia Dendroff, Jaz Khan, Andy Teh, Razzuan Rosli dan ramai lagi.


Drama Aku Hanim

Episod: 16

Tarikh Tayangan: 2023

Rangkaian: Astro Ria

Pengarah: Uzair Haqimy

Produksi: JS Pictures Sdn Bhd


Watak Pelakon

Sofia Jane Dendroff sebagai Hanim

Jazmy Juma sebagai Syakir

Andy Teh sebagai Budi

Norreen Iman sebagai Hazo

Razzuan Rosli sebagai Nick

Elisya Sandha sebagai Natalia

Zizi Zulkifli sebagai Laila

Syaidatul Afifah sebagai Zaraa


Sinopsis Aku Hanim

Kisah tentang seorang wanita yang cuba mengatasi PTSD-nya dalam seni mempertahankan diri.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Astro Aku Hanim "

Catat Ulasan