Drama astro Kau vs Aku 2 - senarai drama adaptasi novel

Drama astro Kau vs Aku 2

Drama bersiri bertajuk Kau vs Aku musim ke-2 bakal ditayangkan pada setiap hari Rabu dan Khamis, jam 9.00 malam bermula 10 Januari 2024 di platform penstriman Sooka dan slot Dramavaganza di Astro Ria (Saluran 104). Drama ini turut boleh distrim menerusi On Demand di Astro Box dan aplikasi Astro GO.


Drama Kau vs Aku 2

Episod: 8

Tarikh Tayangan: 10 Januari 2024

Waktu Siaran: Rabu & Khamis, 9 malam

Rangkaian: Astro Ria & Astro GO

Penulis Skrip: Anwar Hadi, Suzanne Ong

Pengarah: Shamyl, Khairi Anwar, Afiza Asram

Produksi: Red Communications


Watak Pelakon

Shasha Abedul sebagai Aulia Zulaikha

Dini Schatzmann sebagai Danish Aryan

Nabil Aqil sebagai Farhan

Mia Sara Shauki sebagai Shanina (Nina)

Chubb-E sebagai Zafran (Zaf)

Yuna Rahim sebagai Sophia

Ellyza Azizi sebagai Hajar

Arash Mohamad sebagai Encik Ridhuan

Marisa Yasmin sebagai Puan Shikin

Imran Aqil sebagai Ashraf

Emelda Rosemila sebagai Puan Emelda

Zahim Albakri

Akmal Asyraf


Sinopsis Kau vs Aku 2

Drama astro Kau vs Aku 2 bakal mengisahkan Aulia yang pulang ke tanah air selepas gagal mencapai impiannya di luar negara. Aulia menyambung pengajian di sebuah universiti tempatan dan secara kebetulan bertemu kembali dengan cinta lamanya, Danish.

Di kolej itu juga, Aulia bertemu dengan Farhan yang cuba memikat hatinya manakala Danish pula cuba dipikat oleh Hajar. Apakah yang bakal terjadi pada mereka?




Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama astro Kau vs Aku 2"

Catat Ulasan