biniku ninja drama - senarai drama adaptasi novel

biniku ninja drama

biniku ninja drama

biniku ninja, biniku ninja novel, biniku ninja azlan andi, biniku ninja sinopsis, biniku ninja pdf, biniku ninja buku, biniku ninja drama

Drama adapatasi biniku ninja novel tulisan Azlan Andi. Menampilkan gandingan pasangan suami isteri Ungku Hariz dan Jihan Muse. Bakal bersiaran sepanjang Ramadan bermula 29 Mei ini di saluran Astro Oasis 104 dan Maya HD 135.

JUDUL : BINIKU NINJA 
TARIKH TAYANGAN : 29 Mei 2017 
HARI / MASA : Isnin-Rabu 9.00 malam 
SIARAN : Astro Oasis & Maya HD 
PENGARAH : Syed Fariz 
TERBITAN : Aanomalous Films 


PELAKON BINIKU NINJA
Ungku Hariz
Jihan Muse
Mark Adam
Zain Hamid

SINOPSIS BINIKU NINJA
Biniku ninja sinopsis penulis menceritakan sebagai watak utama yang berasal dari keluarga susah yang akhirnya berjaya merantau ke inggris setelah mendapat tawaran menyambung ijazah dalam aliran seni. 

Penulis telah berjumpa dengan seorang gadis niqabis bernama Sabatini, semasa terlibat dalam aktiviti persatuan pelajar di negaranya. Selepas 3 minggu penulis kemudian menikahi gadis tersebut dan perkara itu membuka kisah kehidupan nikah muda mereka yang mencabar. 

Diceritakan juga di biniku ninja drama Sebagai pasangan yang gemar mengembara, pembaca dibawa melalui pengalaman mereka mengembara ke negara-negara asing selain kemelut yang dilandai mereka sepanjang mereka hidup berdikari diluar negara sendiri.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "biniku ninja drama"

Catat Ulasan